* 26.01.2017r. Plan postępowań o udzielenie zamówień na
2017 r.
*4.07.2016* Wójt Gminy Rybno ogłasza Przetarg NIEOGRANICZONY na
Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego ze sprzętem ratowniczo-gaśniczym zamontowanym na stałe z przeznaczeniem na wyposażenie OSP.
Przedmiotem zamówienia jest zakup
średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego ze sprzętem ratowniczo-gaśniczym
zamontowanym na stałe z przeznaczeniem na wyposażenie OSP. Przedmiot zamówienia
winien spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać wszystkim cechom
określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) być fabrycznie nowy
i zgodny z obowiązującymi normami, c) posiadać komplet dokumentacji technicznej
- eksploatacyjnej d) wymagany okres gwarancji na oferowany pojazd wraz z
wyposażeniem co najmniej 24 miesiące liczone od daty odbioru sprzętu
potwierdzonego protokołem odbioru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ, a szczegółowe obowiązki Wykonawcy zawiera
projekt umowy stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ Wykonawca na własny koszt
zobowiązany jest przeprowadzić 1 dniowe szkolenie obsługi pojazdu pożarniczego
- 8 godz. dla min. 2 przedstawicieli Zamawiającego w zakresie prawidłowej
obsługi i eksploatacji dostarczonego samochodu wraz z jego wyposażeniem..
Termin składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Rybno, ul. Długa 20,
96-514 Rybno (sekretariat).
Wszystkie DOKUMENTY związane z tym przetargiem znajdują się w zakładce aktualności oraz w BIP Urzędu Gminy Rybno
*30.03.2016* Wójt Gminy Rybno ogłasza Przetarg NIEOGRANICZONY na
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych przez wieś Karolków Rybnowski
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi dojazdowej do gruntów rolnych przez wieś Karolków Rybnowski o długości 1000 mb. Zakres rzeczowy robót objętych zamówieniem obejmuje wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 10 cm, nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm, pobocza z klińca o grubości 10 cm, regulacji studzienek.
Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rybno, ul. Długa 20, 96-514
Rybno, sekretariat.
Wszystkie DOKUMENTY związane z tym przetargiem znajdują się w zakładce aktualności oraz w BIP Urzędu Gminy Rybno
*30.03.2016* Wójt Gminy Rybno ogłasza Przetarg NIEOGRANICZONY na
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych przez wieś Zofiówka.
Przedmiotem zamówienia
są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi dojazdowej do gruntów
rolnych przez wieś Zofiówka o długości 1183 mb. Zakres rzeczowy robót objętych zamówieniem
obejmuje wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 10 cm, warstwy
odcinającej o grubości 10 cm, przepustu o długości 6,0 m..
Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rybno, ul. Długa 20, 96-514
Rybno, sekretariat.
Wszystkie DOKUMENTY związane z tym przetargiem znajdują się w zakładce aktualności oraz w BIP Urzędu Gminy Rybno
*28.07.2015* Wójt Gminy Rybno ogłasza Przetarg NIEOGRANICZONY na
Przebudowa drogi dojazdowej
do gruntów rolnych przez wieś Sarnów
Przedmiotem
zamówienia są
roboty budowlane polegające na przebudowie drogi dojazdowej do gruntów rolnych
przez wieś Sarnów o długości 567 mb. Zakres rzeczowy robót objętych
zamówieniem obejmuje wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 10
cm, nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości
4 cm (warstwa wiążąca), poboczy z klińca o grubości 10 cm, oznakowania
pionowego.
Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0,
45.23.31.20-6.
CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
Specyfikację
istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd gminy Rybno, ul.
Długa 20, 96-514 Rybno.
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2015 godzina
10:00, miejsce: Urząd Gminy Rybno, ul. Długa 20, 96-514 Rybno, sekretariat.
Wszystkie DOKUMENTY związane z tym przetargiem znajdują się w zakładce aktualności oraz w BIP Urzędu Gminy Rybno
*09.06.2015* Wójt Gminy Rybno ogłasza Przetarg NIEOGRANICZONY na
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z
nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rybno.
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysku lub
unieszkodliwienie) , wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z
nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rybno, w sposób zapewniający
osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia
i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych
ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z: zapisami
ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rybno, ul. Długa 20, 96-514 Rybno - sekretariat.
Wszystkie DOKUMENTY związane z tym przetargiem znajdują się w zakładce aktualności oraz w BIP Urzędu Gminy Rybno
*16.04.2015* Wójt Gminy Rybno ogłasza Przetarg nieograniczony na
: „System gospodarki wodno-ściekowej w gm. Rybno, Etap 1”
- projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013
Przedmiotem zamówienia jest: System gospodarki wodno-ściekowej w gm. Rybno, Etap 1 obejmujący 1.Budowę kanalizacji sanitarnej we wsi Rybno etap 2 i 2. Montaż systemu nadzoru nad zużyciem wody we wsi Rybno etap 1 realizowany w ramach projektu pn. System gospodarki wodno-ściekowej w gm. Rybno, Etap 1 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Zakres robót obejmuje wykonanie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rybno na odc. 3.2 - 4.2 i 4.2 - 5.2 (dz. nr ewid. 80/8 i 260/11) o długości 504 mb, w tym z rur PVC o średnicy 200 mm - 468 mb i o średnicy 160 mm - 36 mb, wymianę wodomierzy w INSTALACJI zimnej wody wyposażonych w system zdalnego odczytu, usytuowanych wewnątrz budynków i na zewnątrz w studzienkach na przyłączach przydomowych we wsi Rybno przy ul. Długiej, ul. Osiedle XXX - lecia, ul. Borowej, ul. Szkolnej, ul Wyszogrodzkiej, ul. Al. Kasztanowa, ul. Towarowej i ul. Parkowej w ilości 104 szt. wraz z przenośnym zestawem do odczytu danych..
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.33.22.00-5.
Informacja na temat wadium: Zamawiający działając na podstawie art. 45 ust.2 ustawy, wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych).
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rybno, ul. Długa 20, 96-514 Rybno.
Wszystkie DOKUMENTY związane z tym przetargiem znajdują się w zakładce aktualności oraz w BIP Urzędu Gminy Rybno
*25.06.2014 * Wójt Gminy Rybno ogłasza Przetarg nieograniczony na
Przedmiotem zamówienia
jest wykonanie dzieła budowlanego pod nazwą: Zagospodarowanie terenu wokół
budynku zaplecza socjalnego w Rybnie. Zakres zamówienia obejmuje
zagospodarowanie terenu wokół budynku zaplecza socjalnego w Rybnie przy ul.
Wyszogrodzkiej 10 w tym wykonanie: ogrodzenia z siatki panelowej zgrzewanej o
wysokości 1,5 m, parkingu z kostki betonowej o grubości 8 cm na podbudowie
betonowej grubości 15 cm, chodnika z kostki betonowej grubości 6 cm na podsypce
cementowo-piaskowej, nawodnienia, betonowej nawierzchni do gry w tenisa oraz
siłowni zewnętrznej. Informacje uzupełniające Projekt budowlany oraz
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych pn. Budowa
budynku zaplecza socjalnego wraz z przebudową istniejącego boiska sportowego o
nawierzchni trawiastej , stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia, obejmują wykonanie całego zakresu robót.
Realizacja inwestycji została podzielona na zadania . Obecne postępowanie
obejmuje wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku zaplecza socjalnego.
Szczegółowy zakres robót określają: projekt budowlany, przedmiar robót i
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót na podstawie, których należy
sporządzić kosztorys ofertowy. Projekt budowlany, kosztorys ofertowy oraz
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowią integralne części
zamówienia. -Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z
dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną. Przedmiar robót ma
charakter pomocniczy i ma na celu ułatwienie dokonania wyceny robót. -Oferent
jest zobowiązany do prawidłowego zastosowania w swojej ofercie podatku VAT
zgodnie z obowiązującymi przepisami. -Zamawiający mając na uwadze przepisy art.
29 - 30 PZP i jeżeli w jakimkolwiek miejscu w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia oraz jej załącznikach tj. projektach, opisach technicznych,
rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub
pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robot budowlanych
będących przedmiotem zamówienia - dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i
urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do
zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełnić
parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej
założeń (równe lub lepsze). Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki
o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że
materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez
zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć
odpowiednie DOKUMENTY opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz
pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.
-Wskazane jest by Wykonawca dokonał we własnym zakresie wizji obiektów
obejmujących przedmiot zamówienia i ich otoczenia oraz uzyskał wszystkie
niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności
jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. -Wykonawca uwzględni w
swoim kosztorysie ofertowym koszty związane z: -ze zużyciem wody i energii
elektrycznej dla potrzeb budowy, -stworzeniem, utrzymanie i likwidacją zaplecza
budowy po zakończeniu prac, -ubezpieczeniem budowy, -wykonaniem zabezpieczania
terenu robót (oznakowanie i utrzymanie porządku w trakcie robót), zgodnie z
BHP, -wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, -odbiorami
wykonanych robót, niezbędne próby i badania, w tym badania laboratoryjne
(jeżeli przewidziano w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót),
koszty dodatkowe związane z wykonaniem robót w dniach ustawowo wolnych od pracy,
-inne wyżej nie wymienione koszty, jeżeli dobra praktyka, należyta staranność,
oględziny obiektów i terenu przyszłego placu budowy oraz analiza dokumentacji
projektowej, pozwalają je przewidzieć, a są one niezbędne do wykonania i
oddania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami umowy, obowiązującymi
przepisami i sztuką budowlaną. Wykonawca jest zobowiązany udzielić na powyższe
prace gwarancji na okres minimum 36 miesięcy. Szczegółowe warunki wymagane przy
realizacji zamówienia: 1.Na własną odpowiedzialność i na swój koszt Wykonawca
podejmie wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę
budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli
posesji i budynków sąsiadujących z terenem budowy i uniknąć powodowania tam jakichkolwiek
zakłóceń czy szkód. 2.Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy po podpisaniu
umowy. Wykonawca będzie ponosił wszystkie koszty utrzymania terenu inwestycji
począwszy od dnia przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego.
3.Wykonawca zabezpieczy Zamawiającego przed roszczeniami osób trzecich
przejmując odpowiedzialność materialną za wszelkie skutki finansowe z tytułu
jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków
sąsiadujących z terenem budowy w zakresie w jakim Wykonawca odpowiada za takie
zakłócenia czy szkody. 4.Wykonawca zabezpieczy instalacje, urządzenia i obiekty
na terenie prowadzonych robót w jego bezpośrednim otoczeniu przed ich
zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót. 5.Wykonawca zobowiązany
jest do segregowania, składowania, unieszkodliwiania odpadów budowlanych oraz
ich wywóz zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6.Wykonawca dostarczy niezbędne
dokumenty potwierdzające parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych
materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i
prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej umowy a także dokumentów
określających wykonanie niezbędnych badań wskazanych w SST potwierdzających ich
właściwości i prawidłowe wykonanie. .
Wszystkie dokumenty związane z tym przetargiem znajdują się w zakładce aktualności oraz w BIP Urzędu Gminy Rybno
Przebudowe drogi gminnej przez wieś Aleksandrów
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dzieła budowlanego pod nazwą: Przebudowa drogi gminnej przez wieś Aleksandrów o długości 990 mb polegająca na wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15 cm, nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna o grubości 5 cm, obustronnych poboczy o szer. 0,75 m z kruszywa łamanego na całym odcinku drogi, oznakowania pionowego. Szczegółowy zakres robót określają: projekt budowlany, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót na podstawie, których należy sporządzić kosztorys ofertowy. Projekt budowlany, kosztorys ofertowy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowią integralne części zamówienia. ·Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy i ma na celu ułatwienie dokonania wyceny robót. ·Oferent jest zobowiązany do prawidłowego zastosowania w swojej ofercie podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. ·Zamawiający mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jej załącznikach tj. projektach, opisach technicznych, rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robot budowlanych będących przedmiotem zamówienia - dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełnić parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń (równe lub lepsze). Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. ·Wskazane jest by Wykonawca dokonał we własnym zakresie wizji obiektów obejmujących przedmiot zamówienia i ich otoczenia oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić